foto's van de trip naar Musoma en Bunda - Reisverslag uit Mwanza, Tanzania van Rianne Asperen - WaarBenJij.nu foto's van de trip naar Musoma en Bunda - Reisverslag uit Mwanza, Tanzania van Rianne Asperen - WaarBenJij.nu

foto's van de trip naar Musoma en Bunda

Blijf op de hoogte en volg Rianne

15 Februari 2013 | Tanzania, Mwanza

Bij dit reisverslag de foto's van de reis naar Musoma en Bunda, zie vorige blog. Eerst wat foto's van waar ik woon, die weer passen bij het volgende reisverslag. Daarna de foto's van de universiteit. Vervolgens foto's van het nieuwjaarsevent van SNV. vervolgens de foto's vanuit de bus genomen op weg naar Musoma. En foto's van de markt, het strand en het eten in Musoma. Door internetgebrek de afgelopen week allemaal wat later, maar hopelijk niet minder leuk ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Welkom op mijn weblog! Deze blog ben ik begonnen toen ik 4 maanden in Hong Kong ging wonen en studeren. Ik ben de blog blijven gebruiken voor andere reizen. Groeten, Rianne van Asperen

Actief sinds 12 Aug. 2009
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 36493

Voorgaande reizen:

30 Juni 2014 - 14 Juli 2014

New Business Challenge Ghana

11 Januari 2013 - 10 April 2013

Afstudeer-onderzoek in Tanzania

01 Augustus 2012 - 18 Juli 2012

Kenia & eerlijke handel

25 Augustus 2009 - 24 December 2009

4 maanden HK!

Landen bezocht: