arrived! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Rianne Asperen - WaarBenJij.nu arrived! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Rianne Asperen - WaarBenJij.nu

arrived!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

26 Augustus 2009 | Hong Kong, Hong Kong

Hey allemaal!

Even snel een berichtje dat ik veilig ben aangekomen vandaag! Een mega lange maar toch goede reis heb gehad en nu uiterst tevreden in Hong Kong zit. :) Heb net een supermooie wandeling gemaakt en zoveel indrukken opgedaan! ik zou ze hier graag willen neerzetten, maar ik moet over 10 minuten alweer weg om andere mensen van mijn a.s. universiteit te ontmoeten. Dus die verhalen houden jullie te goed, inclusief Rianne's grote eet-avontuur, waaruit weer blijkt dat zelfs ook nog niet het toppunt van internationaal denken bereikt heb...

Ik houd jullie op de hoogte!

xx Rianne

ps: ik kan jullie al wel vast verklappen dat ik HK nú al geweldig vind!

pps: bedankt voor alle leuke reacties op mijn blog, fijn dat er zoveel mensen nieuwsgierig zijn naar mijn belevenissen!

• 26 Augustus 2009 - 15:46

Sandra En Rob:

Fijn dta de reis zo goed verlopen is. Geen last van het tijdverschil?

Groeten van de buren.

• 26 Augustus 2009 - 16:09

Myrna:

Hee Rianne!

Gaaf dat je er bent zeg! Ben benieuwd naar al je verhalen, ervaringen en foto's! Heel veel plezier daar!

Xxx Myrna

• 26 Augustus 2009 - 18:02

Conny:

ik begin zovast af te tellen......nog maar 120 dagen.:-)

Naast alle andere belevenissen ben ik heel benieuwd naar je eet-avontuur.

• 26 Augustus 2009 - 18:51

Jorien:

Hey Rianne,

Goed dat je veilig aan bent gekomen. Zijn wel ook wel benieuwd naar je verhalen en je grote eetavontuur!
    Heel veel plezier!

Xxx tante Jorien, oom Elwin, Tim en Lieke