arrived! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Rianne Asperen - WaarBenJij.nu arrived! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Rianne Asperen - WaarBenJij.nu

arrived!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

26 Augustus 2009 | Hong Kong, Hong Kong

Hey allemaal!

Even snel een berichtje dat ik veilig ben aangekomen vandaag! Een mega lange maar toch goede reis heb gehad en nu uiterst tevreden in Hong Kong zit. :) Heb net een supermooie wandeling gemaakt en zoveel indrukken opgedaan! ik zou ze hier graag willen neerzetten, maar ik moet over 10 minuten alweer weg om andere mensen van mijn a.s. universiteit te ontmoeten. Dus die verhalen houden jullie te goed, inclusief Rianne's grote eet-avontuur, waaruit weer blijkt dat zelfs ook nog niet het toppunt van internationaal denken bereikt heb...

Ik houd jullie op de hoogte!

xx Rianne

ps: ik kan jullie al wel vast verklappen dat ik HK nú al geweldig vind!

pps: bedankt voor alle leuke reacties op mijn blog, fijn dat er zoveel mensen nieuwsgierig zijn naar mijn belevenissen!

  • 26 Augustus 2009 - 15:46

    Sandra En Rob:

    Fijn dta de reis zo goed verlopen is. Geen last van het tijdverschil?

    Groeten van de buren.

  • 26 Augustus 2009 - 16:09

    Myrna:

    Hee Rianne!

    Gaaf dat je er bent zeg! Ben benieuwd naar al je verhalen, ervaringen en foto's! Heel veel plezier daar!

    Xxx Myrna

  • 26 Augustus 2009 - 18:02

    Conny:

    ik begin zovast af te tellen......nog maar 120 dagen.:-)

    Naast alle andere belevenissen ben ik heel benieuwd naar je eet-avontuur.

  • 26 Augustus 2009 - 18:51

    Jorien:

    Hey Rianne,

    Goed dat je veilig aan bent gekomen. Zijn wel ook wel benieuwd naar je verhalen en je grote eetavontuur!
    Heel veel plezier!

    Xxx tante Jorien, oom Elwin, Tim en Lieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

4 maanden HK!

Recente Reisverslagen:

06 Januari 2010

Gelukkig nieuwjaar!!

21 December 2009

Cheng Chau, Macau en deadlines

09 December 2009

Beijing! :D

14 November 2009

Teaching in China programme!

09 November 2009

De reis door India en Nepal op weg naar Delhi
Rianne

Welkom op mijn weblog! Deze blog ben ik begonnen toen ik 4 maanden in Hong Kong ging wonen en studeren. Ik ben de blog blijven gebruiken voor andere reizen. Groeten, Rianne van Asperen

Actief sinds 12 Aug. 2009
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 36453

Voorgaande reizen:

30 Juni 2014 - 14 Juli 2014

New Business Challenge Ghana

11 Januari 2013 - 10 April 2013

Afstudeer-onderzoek in Tanzania

01 Augustus 2012 - 18 Juli 2012

Kenia & eerlijke handel

25 Augustus 2009 - 24 December 2009

4 maanden HK!

Landen bezocht: